Hoe gaan mensen thuis en op kantoor met elkaar samenwerken? Dit verschilt natuurlijk per organisatie.
Wil je een vaste telefoon op je thuiswerkplek of is een stukje software en een headset voldoende?
Wil je data op je eigen server opslaan of in de cloud? Zo ja, op welke manier? Microsoft 365 is een mogelijkheid maar er zijn meerdere opties voor de cloud. Misschien is een combinatie van lokaal en cloud wenselijk.
Hoe dient email beschikbaar te zijn? Wil je dit in de cloud zodat je het overal met ieder mogelijk apparaat (Telefoon, tablet, laptop etc) kan benaderen of beperk je dit toch liever tot alleen apparatuur van de zaak en sla je liever de mail op een eigen server op?
Alles is mogelijk maar wat past bij jullie organisatie?
Dit is een van de redenen dat wij onze klanten ook echt willen leren kennen. Wat doet de organisatie en op welke wijze? Zo kan SOG ICT een kosteneffectieve, stabiele, efficiƫnte en comfortabele omgeving adviseren, inrichten en onderhouden zodat u daar niet meer over na hoeft te denken.