Nieuwe werkmethodes, technieken, kwaliteitseisen, bring your own device, VoIP, Cloud, streaming diensten, kostenbesparingen, beveiliging en DDOS-aanvallen. Al deze zaken voeren de druk op IT infrastructuur, teams en applicaties op tot boven het kookpunt. Langzaam maar zeker voldoen oude technieken en aannames niet meer.
Het gevolg is dat organisaties maar vooral de eindgebruikers in toenemende mate te kampen krijgen met performance problemen, vrijheidsbeperking en in het ergste geval uitval. Het ontwerpen, inrichten en onderhouden van systemen voor dergelijke complexe dienstverlening vereist steeds meer kennis, zeker wanneer de adviezen en oplossingen sterk uiteen lopen.
SOG ICT ondersteunt organisaties, telecomproviders, dienstverleners en IT afdelingen bij het verbeteren van hun IT performance en dienstverlening. Software systemen, servers, storage, infrastructuur en databases. Al deze zaken zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden en kunnen dus in geval van problemen niet los van elkaar worden gezien. Gecombineerde expertise is echter moeilijk te vinden; de database expert heeft geen kennis van netwerk infrastructuur. Om tot juiste conclusies te komen dienen al deze zaken echter wel onderzocht te worden.
Bij SOG is de kennis in huis om het totaalplaatje van uw IT omgeving te onderzoeken en verbeteren.