Als we het hebben over problemen waar alle gebruikers binnen uw bedrijf last van hebben zijn deze onder te verdelen in twee categorieën. Er kunnen ad-hoc problemen optreden waarbij direct ingrijpen noodzakelijk is, daarnaast kunnen er slepende problemen zijn zoals netwerkvertragingen of wegvallende telefoongesprekken. Voor beide zaken bent u bij SOG ICT aan het juiste adres.
Ad-hoc ondersteuning:
Bij plotselinge calamiteiten als server uitval of software matige problemen en vragen bieden wij ad-hoc ondersteuning, indien nodig op locatie. Uw vraagstuk wordt door onze specialisten geanalyseerd en zo snel als mogelijk hersteld om uw belangrijke applicaties weer beschikbaar te maken. Onze insteek hierin is om ook gelijk te kijken naar mogelijke instellingen om performance te verbeteren en om te voorkomen dat iets nogmaals kan gebeuren bij een storing. Indien het niet gelijk 100 procent werkbaar is te krijgen zullen wij altijd onze uiterste best doen om er voor te zorgen dat er een alternatieve werkwijze beschikbaar komt zodat de gebruiker wel door kan werken met een minimale negatieve impact
Troubleshooting
Ook wanneer uw problemen of vragen niet ad-hoc zijn, minder urgent of diep verstopt zitten kunnen wij u helpen. Door middel van een uitgebreide analyse van uw hard- of software achterhalen wij het probleem en brengen de mogelijke oorzaken van het probleem in kaart. Ook met deze wijze hebben wij de insteek hierin om ook gelijk te kijken naar mogelijke instellingen om performance te verbeteren en om te voorkomen dat iets nogmaals kan gebeuren bij een storing. Indien het niet gelijk 100 procent werkbaar is te krijgen zullen wij altijd onze uiterste best doen om er voor te zorgen dat er een alternatieve werkwijze beschikbaar komt zodat de
gebruiker wel door kan werken met een minimale negatieve impact.
Meer weten?
In een kort gesprek stellen wij u een aantal korte vragen over uw omgeving en overleggen wij de mogelijkheden.
Neem contact met ons op via 030 – 4100200